Linkar.

lørdag 3. november 2012

BREV TIL THEA.

Forrige helg var eg og min sambuar på barnlaus ferie ei natt på hotell i Bergen. Veldig deilig, sidan me tross alt ikkje har hatt ferie i lag i år. Me var på Dagfinn Lyngbø -STEREO på fredagskvelden, i tillegg til å eta biff, såklart. Showet var kanonbra, og har du ikkje fått tak i billettar, så synd for deg. ;)

Laurdagen fekk eg bruka til å snika litt rundt i byn, snille Thomas var tålmodig. På bryggen oppdaga eg plutselig Ting og Små Ting, og der fann eg den herlige vetle postkassen som eg ha sitt før. Den måtte eg ha! Når Thea blir litt større skal den brukast aktivt ;)

Rmmet hennar er snart klart, berre taklister som manglar. Ikkje alltid like lett, spesielt når rommet er fullt av ulike vinklar. Når det er gjort skal me skifta ut døra, kvitt må til, og så skal eg mala dørkarmana. Gleder meg sånn!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar