Linkar.

torsdag 25. oktober 2012

I BOKHYLLA VÅR STÅR...

Eit lite innlegg om kva som står i bokhylla vår. Eg er veldig glad i den. Ikkje berre er det mykje oppbevaringsplass, men eg synst den passer inn hos oss.


 Eg er veldig glad i dei små "Glad i deg"-vasane våre. Dei to kvite på sidene har me fått av mammen til Thomas, og den i midten er frå tanta mi. Dei er laga av ein lokal kunstnar, og kan kjøpast på Galleri Giga. Dei to ungelene, mammaen og babyugla, har eg fått av mammen til Thomas. Det er jo så klart meg og Thea, det der :)
 Desse figurane er laga av ein kunstar på Kreta, og kjøpt der. Synst dei er så herlige!
Denne morsomme fuglen er kjøpt i ein av dei få (einaste?) interiørbutikken på Bømlo. (Som og forresten er lekebutikk og bokhandel). Fatet med rosemaling er loppemarkedkupp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar